sobota 10. října 2015

Wishlist - September 2015 shrnutí

Ačkoliv mi to trvalo opravdu dlouhou dobu, konečně jsem se dostala k shrnutí svého zářijového Wishlistu. Naplnila jsem ho jen z poloviny, protože se objevila spousta jiných věcí, které jsem nutně musela mít a věděla jsem, že později zmizí v nenávratnu a ten zbytek prostě počká. Aby tento článek nevypadal prázdně a opuštěně nacpu sem i ty věci, které je nahradily.

Jako první věc bych s těžkým srdcem chtěla oznámit, že jsem neobjevila hrneček, který by byl hoden pasování na "kakaovníček" a ani dostatečně funkčí stojan na cupcakes. Spolu s nimi se mi nepodařilo vyhledat ani dobře vypadající krabičku na svačinku, proto se stále musím spokojit s tou starou jednobarevnou.





Hello Kitty tužky
Sice jsem původně zamýšlela, že si koupím jen tužky a propisky (které jsem bohužel nesehnala), ale té gumě a ořezávátku nešlo odolat. Ty tužky nejsou ty normální tenké a drží se mi mnohem líp než ty normální. Na gumě se mi začal oddělávat papírový obal, ale trochu lepidla to spravila a ořezávátko nejspíš nezůstane dlouho bílé, ale s tím jsem počítala.












Sešity Disney
Sešity s motivem princezen si mi nelíbili a tak jsem byla nucena 
vybrat si jiný. Přes ohromné množství Mickey Mousů, Minnie Mouse, Aut, Letadel a dalších populárních Disney motivů jsem se dopracovala k těmto třem naprosto zapomenutým kačeřím sešitům. Všechny tři jsem si hned koupila. Daisy a Donald k sobě asi patří, ale tři káčata k nim asi už nepatří, ale nevadí.













My Little Pony figurka na lipo
Začalo to Rainbow Dash a skončilo to tím, že mám všechny tři.
Když jsem byla malá měla jsem několik zbytečností na lipo a nikdy jsem po nich zrovna neprahla, ale když jsem viděla je...Musela jsem je prostě za každou cenu mít. Twilight Sparkle jsem skoro neměla, protože nějakou záhadou se snadno vyprodává. Naštěstí nikdo u regálu nestál a tak jsem ho mohla celý přeházet než jsem ji konečně objevila.













Mohla bych sem dát i spoustu jiných věcí, které jsem si koupila, ale je to jen spousta malých zbytečností jako je kelímek ze Zlínské Zoo s rejnoky nebo malý medvídek Care Bear. Tyhle tři věci považuji za nejdůležitější a proto si zaslouží mít své místo tady.

0 komentářů:

Okomentovat