pondělí 12. října 2015

Wishlist - October 2015

Nový měsíc, nový wishlist (Budiž půlka měsíce...Trochu jsem zaspala, ale to nevadí.). Tento měsíc si můžu dovolit svůj wishlist trochu zvětšit, protože mě čeká svátek a mám jistotu, že si všechno nebudu muset kupovat sama a určitě (snad) něco dostanu i od ostatních.














Balzám na rty
Suché, rozpraskané a bůh ví jak poškozené rty mě nikdy netrápily a ani v době, kdy neskutečně mrzlo. Bohužel jsem prošla asi nějakou změnou a rty mi začaly praskat, a proto jsem nucena sehnat si nějaký balzám. Aby to nebyl nudný obyčejný balzám, jaký má každý, musím najít nějaký speciální. Nejlépe roztomile nebo děsivě vyhlížející.









Čepice
Tohle je taky jedna z mnoha věcí, které jsem nikdy nedělala. Nikdy jsem nenosila čepice, nesnesla jsem, že bych musela mít něco naraženého na hlavě. Už minulý rok mi padaly špičky uší kvůli větru a nejednou jsem skončila se zánětem ucha. Dnes ráno mi uši taky nepříjemně zmrzly a to je teprve půlka října. Co bych dělala v prosinci, jestli to takhle půjde dál...Bez čepice se prostě už neobejdu.













Nálepky na nehty
Nejde o to, že bych byla líná, ale nějak často na mě funguje zákon schválnosti. Jakmile se mi podaří vytvořit něco ucházejícího, tak se to jediným nerozvážným pohybem jednou pro vždy zničí. Nálepky jsou prostě jen jistota, že vše bude vypadat pěkně. Jednou za čas si jenom přece můžu dopřát jiné nehty než jednobarevné nebo třpytkované, které se sakra blbě čistí.














Alpacasso
Kdo by nechtěl plyšovou alpaku? Já tedy rozhodně ano. Nad Alpacasso slintám už několik let a stále nebyl nikdo natolik ochotný, aby mi byť malinkatou alpaku koupil. Alpaka by se v mém plyšovém zvěřinci sídlícím v mé posteli krásně vyjímala. 














Papučky
Já a moje věčně zmrzlé nohy potřebujeme neskutečně nutně nové papučky, protože naše dlouholeté přítelkyně, kraví papučky, bohužel odešly do věčných lovišť. Žádná operace jim už nedokázala zachránit život.









Gumičky, sponečky a další blbosti
Při nedávném probírání skříňky s věcmi, které jsem nikdy kvůli krátkým vlasům nevyužívala, jsem zjistila, že jsou všechny staré, ošklivé, zničené a bůh ví co ještě. Prostě potřebuju doplnit zásoby nějakými úžasně roztomilými blbostmi do vlasů. Hlavně musím sehnat něco, čím si připnu ofinu, aby mi nepadala do obličeje.









Máte i vy svůj wishlist pro říjen?

7 komentářů:

Carolina G. Ticala řekl(a)...

Great post! If you want we could support each other by following on gfc, let me know and I'll follow you back !kiss! 🍄🍁🍂🌂☔

nlnknhk, řekl(a)...

ježíš ten blazám je rozkošný *_*

Terezah-style řekl(a)...

Jůů ty papučky jsou boží, kdysi jsem takové nosívala. Já si wishlist moc nepíši protože si stejně koupím nakonec něco jiného.

Unknown řekl(a)...

Balzam a Rilakkuma papučky <3

Unknown řekl(a)...

Balzam a Rilakkuma papučky <3

Unknown řekl(a)...

Balzam a Rilakkuma papučky <3

Unknown řekl(a)...

Tie balzámy vyzerajú super :3 A bože, tá plyšová alpaca je tá najviac cute vec :)))

Okomentovat