sobota 31. října 2015

My Halloween day

Halloween je můj nejoblíbenější svátek. Zamilovala jsem se do něj, když jsem poprvé viděla Ukradené Vánoce Tima Burtona. Tak jsem se na něj dívala každý rok a svoji sbírku "Halloweenských" filmů o něco rozšířila a vznikla z toho docela pěkná tradice, která mi nahrazuje chození v převleku.





Oblečení

Dříve jsem vždycky nosila jedno ze svých Disneyovských triček, kterých mám požehnaně, ale tento rok se to změní. Na narozeniny jsem dostala naprosto úžasné kigurumi, takže v podstatě můžu zůstat celý den a celou noc v něm. Jediná nevýhoda na něm je, že je bílé a já můžu jen doufat, že ho neušpiním nějakým jídlem nebo že se jeden z mých (ne)chlupatců nerozhodně ochlupatět mě nebo nějak ušpinit. Prát takové kigurumi musí být peklo a já se na to opravdu netěším.




Jídlo

Bez jídla by to prostě nešlo a hlavně u mě ne. Jídlo si chystám vždy den předem, abych se s tím pak nemusela otravovat (a samozřejmě mohla celý den zůstat v kigurumi). Většinou si doma sama něco upeču, třeba cupcakes dělám pravidelně a pak ještě něco koupím. Tento rok jsem si udělala čokoládové cupcakes s marshmallow, onen králičí dort z Oreo a šlehačkovou roládu. Nakoupit jsem chtěla jít včera do Lidlu, když měli od pondělka akci na Halloweenské sladkosti. Bohužel, když jsem tam přišla, neměli tam ani jednu věc. Nevím, jestli to všechno vyprodali nebo zase schovali, ale naštvali mě. Naštěstí jsem tam nešla zbytečně a objevila jsem tam jiný poklad, který vám ukážu ve shrnutí svého říjnového wishlistu.








Filmy

Co jiného se dá dělat, když by šel člověk koledovat, tak by byl obdařován podivnými pohledy a stejně by nic nevykoledoval. Nezbývá nic jiného než nahromadit velkou kupu filmů. Mezi mé "Halloweenské" filmy patří již zmiňované Ukradené Vánoce Tima Burtona a z jeho dalších filmů třeba Mrtvá Nevěsta, Frankeweenie, Beetlejuice nebo Sweeney Todd. Jakožto člověk, který nesnáší horory, se jim snažím vyhýbat. Bohužel tento rok jsem nucena se na jeden podívat. Nejspíš to bude Ghoul, o Andreji Čikatilovi toho vím hromadu, tak snad nebudu tak vyděšená.





Společnost

Člověk je tvor společenský a vyhledává ostatní. To asi neplatí o mně, protože žádné prapodivné party v klubech, kde jsou polonahé ženy v "sexy" oblečku kočky nebo muži pomazaní marmeládou s pocitem, že to vypadá jako krvácející rány, mě ani trochu nelákají. Moji společnost budou vždy tvořit mí (ne)chlupatí miláčci, kteří se se mnou moc rádi dívají na film (a jeden z nich si dává nohu na klávesnici.).







Jak budete trávit Halloween vy? Mrzí vás, že se u nás nechodí koledovat?

0 komentářů:

Okomentovat