čtvrtek 22. října 2015

Purina ONE třítýdenní test

Dnes jsem byla po strašně dlouhé době opět v Brně, konkrétně ve Vaňkovce a ani ve snu by mě nenapadlo, že odtamtud povezu pytel granulí. Zhruba uprostřed obchodu byla postavený stánek od Purina ONE a dvě slečny lákaly k účasti testu. Nakonec jsem si řekla proč ne? Můj malý nudista nikdy žádnou soutěž krásy nevyhraje, ale soutěž ohledně jídla by vyhrát mohl.







Dostali jsme pytel granulí pro kastrované kočky a vzorek nějakých proti močovým kamenům s tím, že se musíme na stránkách zaregistrovat a dál postupovat podle instrukcí. a tady začíná naše dlouhá třítýdenní cesta. Jakmile jsem přijela domů, nasypala jsem Finniemu vzorek proti "kamenových" granulí do misky a ten je okamžitě zhltal. Myslím, že ani nepostřehl, že ty granule byly jiné než jeho obvyklé.
Byl tam nějaký test ohledně zdravotního testu, který jsme úspěšně vyplnili..Chybí nám půl srdíčka do úplného zdraví. Nyní je naším hlavním úkolem sledovat, jestli má větší chuť k jídlu, jeho oči, stolici a spoustu dalších věcí. Nejvíc mě rozesmálo, že musím sledovat i hustotu a lesk jeho srsti...Vzhledem k tomu. že chlupy se vyskytují jen na jeho čumáku a koulích, tak nevím...V tomhle směru mi test připadá trochu nedomyšlený nebo někdo nepočítal s tím, že se přihlásí i nudistický kocour. O Finnově Purinovém vývoji budu i nadále informovat.

Kdyby měl někdo čas, chuť nebo se mu zdál Finn sympatický na této adrese pro něj může hlasovat. Za každý hlas budeme moc vděční a pošleme vám jednu sphynxí čumákovou pusu.
http://www.krmivopurina.cz/3tydenni-test/kocici-svet/detail/4643



2 komentářů:

nlnknhk, řekl(a)...

ten je roztomilý *_* já mám taky doma kocoura a spíš je to terorista, který rád přepadává nohy ze zálohy :D

Fairy Queen Tesinka řekl(a)...

Tak tohle u nás je problém jen sestry...Má na její nohy spadeno, a když přijede z koleje tak už čeká za dveřma. Jakmile se mu řekne najdi "nožky" letí za sestrou :D

Okomentovat