neděle 11. října 2015

Monthly top ten - Childhood characters

Tento článek věnuju deseti nejoblíbenějším postavám mého dětství. Původně jsem měla v plánu zařadit i postavy z Disneyho pohádek, ale ty si zaslouží samostatný žebříček. Nikdy jsem se nezajímala o české hrané pohádky, a proto tady nehledejte žádné postavy z nich.







10. Hay Lin - W.I.T.C.H.
Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, kterou ze strážkyň mám nejradši. Později se zúžil výběr na tři a nakonec z těchto třech vyvázla Hay Lin jako vítězka. Možná vyhrála jen díky svým úžasně dlouhým vlasům nebo díky svému odporu ke sportu, kterým ovšem oplývá i Irma. Vlastně nemám nejmenší ponětí, proč právě ona vyšla jako vítězka.







9. Luchia Nanami - Mermaid Melody
Výběr princezny z Tichého oceánu byl jednoznačný. Luchia prostě musela vyhrát. Ať už jen kvůli tomu, že je ze sester nejhezčí nebo díky svému hlasu, který alespoň v italské verzi zněl nejpěkněji. A samozřejmě jako u Hay Lin...Její vlasy jsou prostě něco úžasného.






8. Panda - Hamtaro
Původně jsem sem nechtěla zvířecí postavy vůbec míchat, ale Pandovi jsem nedokázala odolat. Má neskutečně krásnou povahu a stavby, které postaví nebo rozplánuje jsou perfektní. A možná, že ho mám nejradši, protože byl první, kterého jsem našla v sáčku s gumovými bonbony. Ale úplně nejvíc mě potěšilo zjištění, že má narozeniny ve stejný den jako já.





7. Marceline Abadeer - Adventure Time
Po malém odskočení k mužskému hrdinovi, se zase vracím k ženské postavě. Tentokrát je to upíří královna Marceline. Neskutečně se mi líbí její styl oblékání, každá věta, kterou vypustí z úst je perla a má opravdu krásný hlas při zpívání. Navíc není upírka typu Edward Cullen a je to pořádný upír se vším všude.





6. Sora Takenouchi - Digimon Adventure
Digimoni začali zrovna v době, kdy jsem odmítala cokoliv růžové, a protože Sora se jevila jako méně růžová než Mimi, padla volba na ni. To jsem ovšem ještě netušila, že na Soru padne ten nejrůžovější Digimon. Neustále jsem si opakovala, proč holka jako ona má něco tak holčičího. Nakonec jsem se s tím smířila a Biyomon si oblíbila. 








5. Ichigo Momomiya - Tokyo Mew Mew
V době, kdy jsem se začala dívat na Tokyo Mew Mew mě už můj odpor k růžové přešel nebo byl vyléčen Biyomon. Každopádně jsem si oblíbila Ichigo (Zoey) a díky ní jsem se nespíš zamilovala do "obojků". Kvůli ní jsem také spotřebovala neuvěřitelné množství čokoládových vajíček jen abych našla její figurku. Nakonec jsem měla velkou spoustu Minto, několik Lettuce a jednu jedinou Ichigo, kterou si střežím do dnes.





4. Firefly - My Little Pony
Dnes po předchůdkyních dnešních vyzáblých My Little Pony nejspíš nikdo ani nevzdechne, ale já na ně moc ráda vzpomínám a úplně nejraději na Firefly. Je to předchůdkyně Rainbow Dash jen o něco více holčičí. Svoje místo si tady zaslouží už jen protože spolu se Suprise, Posey a Sparkler byla přejmenována a v podstatě úplně zapomenuta.








3. Buttercup - The Powerpuff Girls
Buttercup je přesně ten typ postavy, který jsem nejvíc vyhledávala. Na jednu stranu straší svoje dvě holčičí sestry, ale má je neskutečně ráda. Stejně jako já nemá ráda pavouky a jiné hmyzáky, popovou, hiphopovou a další hudbu. Je jednoduše úplně jiná než její sestry, i když byla stvořená stejnou cestou.







2. Raven - Teen Titans Go!
S Raven toho mám snad nejvíc společného. Vypadá jako nebezpečná a nenávistivá sůva a většinou se tak i chová, ale nadevše miluje své Pretty Pretty Pegasus a další roztomilé věci. Pro ironickou poznámku taky nejde daleko. Navíc v italštině dostala naprosto dokonalý chrablavý hlas, kterému prostě nešlo odolat.





1. May - Pokémon
První místo si samozřejmě zaslouží postava z mého úplně nejoblíbenějšího anime. Asi jsem si ji vybrala, protože se k Ashovi chovala jinak než se chová zbytek holek. Uvažovala jsem i nad Serenou, ale ta nemá tak pěkné Pokémony jako May. Navíc May vlastního jednoho z mých velkých oblíbenců.





Které postavy provázely vaše dětství?









1 komentářů:

nlnknhk, řekl(a)...

Hay Lin byla vždycky má nejoblíbenější strážkyně jen je škoda, že časopis skončil :( U Marcelin se mi líbí, jak v každém díle, kde se objeví má jiný styl. Raven je nejzvláštnější postava z Teen Titans Go, ale raději mám Starfire.

Okomentovat