neděle 30. srpna 2015

Open up a juice and play your video game...

Vedle sledování seriálů je mou velkou vášní i hraní různých her, ať už počítačových nebo her na různé konzole. Stejně jako mezi seriály, filmy nebo knihami i tady jsem si našla několik svých oblíbenců a vyzkoušela si ty, které mi ani trochu nesedly. V tomto článku se objeví jen ty, které mě oslovily, protože nechci nikoho odrazovat od her, které se mi nelíbily.




Pokémon Y
Na začátku tohoto seznamu stojí Pokémon Y. Přestože jsem hrála každou verzi Pokémon a moc ráda se vracím i k těm starším, Pokémon Y si zaslouží být na vrcholu.

Už jen díky provedení ve 3D, ale i díky díví trenérce - Sereně, která mi je neskutečně sympatická a líbí se mi víc než její předchůdkyně. Taky profesor Sycamore je mnohem hezčí než jeho předchůdci Nový Pokémoni mě z větší části nezaujali a mnohem radši chytám ty staré.

A abych nezapomněla Pokémon Amie je taky neskutečně úžasná věc, i když se v ní objevují malé chyby, ale to je spíše způsobeno konzolí.

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East
Tato hra je zcela odlišná od té první, ale do tohoto seznamu určitě patři. Je to jedna z těch her, které člověk může hrát stále dokola a stejně ho to neomrzí.

Vybrala jsem si pátý díl, protože ho mám nejlépe ozkoušený a taky jsem se tu zamilovala do elfů. Odtud také pochází po několika předěláních "Fairy Queen" a město Mensyl. Datadisk Tribes of the East jsem vybrala, protože bez orků by to nebylo ono.

I když grafikou vypadá hůře než poslední dva díly, stejně jako Pokémon Y udělal pátý díl ve své době velký skok a možná právě tímto skokem si mě natolik získal, že ho hraju doteď.

Sonic Adventure DX
Asi jsem jednoduše ujetá na hry ve 3D. Na počítači jsem měla několik her se Sonicem, ale ani jedna nebyla ve 3D. Až jsem jednou v obchodě narazila právě na Sonic Adventure DX. Doteď si pamatuju, že stále 1300 a vrazila jsem do ní veškeré své úspory, ale stálo to za to.

Možná právě díky této hře jsem si vytvořila tak silné pouto k angličtině. Sice jsem nad ní občas ztrácela nervy, protože hratelnost některých postav byla opravdu nemožná, ale nakonec jsem ji několikrát zdárně dokončila.

A stejně jako u Pokémonů nesmím opomenout Chao Garden. I když mě vždycky zamrzí, když jeden z Chao opustí ostatní.

Zoo Tycoon 2
Tuhle hru jsem si za žádnou cenu nemohla odpustit. Je moje úplně první hra a je to taky jediná hra, u které vlastním všechny datadisky a odmítala jsem je stahovat. 

Vždy jsem měla radši zvířata než lidi a možná právě proto mám Zoo Tycoon mnohem radši než většina lidí, kteří "ujíždějí" na The Sims. 

Jakožto velký milovník Zoo si mi strašně líbila myšlenky vytvoření si vlastní a stále jsem vymýšlela nové a nové. Přidávala zvířata, měla radost z každého mláděte, četla si informace v encyklopedii...Jen návštěvníci mě nějak moc nezajímali.

Crash Bash
Jednou jsem měla období, kdy jsem k počítači nesedla a většinu času jsem strávila u PS1. A přestože jsem měla opravdu velkou hromadu různých her nejvíce času jsem strávila právě u této.

Líbí se mi velký výběr postav, různé typy her, které alespoň mě dlouho neomrzí a můžu je stále hrát dokola a dokola dokud se úplně neunavím.

I přes grafiku, která není na nijak vysoké úrovni, se mi zdála úžasná. Bohužel spolu s uklizeným PS1 a ostatními hrami se ztratila i ona.
(Jen tak na okraj, kdyby někdo věděl o originálu nebo sám originál prodával, ať dá vědět, Budu jen ráda.)


0 komentářů:

Okomentovat