středa 26. srpna 2015

Wishlist - September 2015

Za několik dní začíná září a spolu s ní i škola. Spolu s zářím přichází můj oficiálně první wishlist, který budu psát ke každému měsíci. Na konci měsíce každou získanou položku "wishlistu" vyfotím a vložím do nového článku. Pokud se mi ji nepodaří sehnat, položka přechází do dalšího měsíce.











Disney sešit
Jak už jsem jednou zmínila, začíná škola a pro mě to znamená, že si musím pořídit nové sešity na psaní všech nezáživných poznámek. Abych si to utrpení alespoň trochu zpestřila, rozhodla jsem se, že si seženu nějaký pěkný sešit s Disney motivem.














Hello Kitty tužky
Další věcí pro mě neskutečně nezbytnou a věčně se ztrácející jsou tužky. I tentokrát pro zmírnění pocitu úzkosti v nekonečných hodinách matematiky, fyziky a chemie jsem zvolila motiv něčeho, co mám ráda.









Svačinový box 
Jakožto člověk neskutečně milující jídlo, jsem vždycky ve škole trpěla hlady a to především kvůli mé hlouposti. Do dnešních dnů jsem nebyla schopna sehnat si pořádný box na svačinu, který se po pár dnech nezačne rozpadat. Pravidelně hodinu nebo dvě trpím před obědem takovým hladem, že bych snědla i stůl. U tohoto je mi celkem jedno, jaký bude motiv...Jen tam prostě nějaký musí být.





Stojan na cupcakes

Abychom nebyli stále jen u školy, tak sem přidám i svůj vysněný stojan na cupcakes. Je mi celkem jedno, jak bude vypadat, hlavně aby moje cupcakes už nebyly ohmatané, oblemcané a kdo ví jak znetvořené nešikovnou lidskou rukou.














Hrneček
Poslední položkou na mém seznamu je prosta prostý hrneček. O ten svůj jsem byla mladším bratrem okradena. Původně to byl hrneček jen a jen na kakao, ale zlý a podlý bratr si do něj udělal čaj a od té doby mám pocit, že kakao už nechutná správně kakaově. Proto musím sehnat nový čajem neposkvrněný hrneček a pasovat ho na kakaový.





1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Bože, to je rozkošný wishlist :3 A brala by som tiež všetky, lenže s tým stojanom na cupcaky by som potrebovala aj tie cupcaky :D A po týždni mám zošity dotrhané, tak by to chcelo aj Disney nálepky :D

Okomentovat